Strona głównaBiznesJaki kalendarz wybrać dla salonu fryzjerskiego?

Jaki kalendarz wybrać dla salonu fryzjerskiego?

Zastanawiacie się jak zorganizować pracę swojego salonu fryzjerskiego? Nie raz zapomnieliście zabrać kalendarza z pracy, domu i gdy klient zadzwonił, musieliście Go odesłać z niczym? Z pomocą przyjdzie Wam jak zwykle technologia. Rozwiązaniem będzie funkcjonalny kalendarz dla salonu.

Dlaczego tak trudno rozstać się z kalendarzem papierowym?

Często z przyzwyczajenia i wygodnictwa. Wprowadzanie nowinek technicznych do swojego biznesu wymaga nieco większego wysiłku niż zakup nowego kalendarza papierowego. Trzeba wyszukać odpowiednią aplikację. Być może nawet za nią zapłacić. Potem się zarejestrować i wprowadzić wszystkie dane salonu. Czasami konieczne jest także przeszkolenie i przekonanie do nowego rozwiązania pracowników co też nie jest najprostsze, gdy oni również mają swoje nawyki i przyzwyczajenia.

Kalendarze papierowe mają też swoje zalety. Niewątpliwie należy do nich prostota i niezawodność. Nie ma osoby, która potrafi czytać, pisać i nie umiałaby ich obsłużyć. Działają niezależnie od dostępu do Internetu. Jednak nie da się ukryć, że nie zapewniają takiej wydajności i wygody jak ich elektroniczne odpowiedniki. Salony z branży health and beauty, które są otwarte na nowinki technologiczne łatwiej uzyskują przewagę konkurencyjną.

Jak zatem wznieść swój biznes na wyższy poziom?

Znaleźć wirtualny kalendarz dla fryzjera. Najważniejszymi atutami tego rozwiązania, są dostępność i mobilność w każdym miejscu, czasie i dla każdego (zarówno dla salonu jak i dla klienta). Takie narzędzie pozwala na proste i wielokrotne wprowadzanie zmian. Ogranicza do minimum prawdopodobieństwo utraty danych. Wybór funkcjonalnego kalendarza dla salonu w zależności od wersji daje również możliwość:

  • ustalania grafików pracowników
  • kontroli stanów magazynowych
  • monitorowania rozliczeń

Dodatkowo w niektórych wersjach także:

  • wysyłania wiadomości SMS do klientów przypominających o wizycie
  • odwołania wizyty obustronnie za pomocą aplikacji
  • rejestracji wizyty przez klienta
  • dodatkowej reklamy

Wy oraz Wasi pracownicy macie dostęp do grafików o każdej porze dnia i nocy. Na bieżąco monitorujecie stan magazynu, więc nie ma możliwości, że zabraknie Wam ulubionego koloru farby Waszej stałej klientki.

Klienci będą się czuli ważni, jeśli dostaną powiadomienie o wizycie np. dzień przed. Jeżeli również dołączą do aplikacji, będą mogli w prosty i szybki sposób zarejestrować lub odwołać wizytę. Skończy się czekanie na klienta, który zapomniał zrezygnować z wizyty, nie miał czasu, lub nie chciało mu się tego zrobić. Dodatkowo część aplikacji jest bezpłatna i proponuje możliwość dodatkowej reklamy w bonusie. Czy nadal zastanawiacie się co wybrać?

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Więcej artykułów

Popularne